#közösségi média






A magyar lakosság leginkább a telefonjával internetezik és azon is a közösségi médiát használja a legtöbbet
 

A magyar lakosság leginkább a telefonjával internetezik és azon is a közösségi médiát használja a legtöbbet

Az egyik legnépszerűbb netezési forma a közösségi média; naponta átlag egy órát töltenek a felhasználók a Facebookon, de negyedórát sem fordítanak arra, hogy valamilyen híroldalon vagy azon oldalak applikációin keresztül tájékozódjanak – derült ki abból a friss kutatásból, amelynek eredményeit az NMHH Kommunikációs Igazgatóság kedden küldte el az MTI-nek.

MTI MTI

Figyelmeztetést adott ki az amerikai tiszti főorvos
 

Figyelmeztetést adott ki az amerikai tiszti főorvos

A technológiai vállalatok és a törvényhozók azonnali fellépését szorgalmazta kedden Vivek Murthy, az Egyesült Államok tiszti főorvosa a gyerekek és a kamaszok közösségi médiával kapcsolatos mentális egészségének megóvása érdekében.

MTI MTI








Mit csinálnak a magyar tinik a neten? Erre kereste a választ egy új felmérés, melyből az is kiderült, hogy minden második fiataltól kértek már erotikus fotót
 

Mit csinálnak a magyar tinik a neten? Erre kereste a választ egy új felmérés, melyből az is kiderült, hogy minden második fiataltól kértek már erotikus fotót

Minden hatodik tini küldött már magáról erotikus fotót chaten, ha kértek tőle, és majdnem minden második tini kapott már ilyen képet. Pedig egyébként a fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük – ez, és még sok más is kiderült a Be Social új, a tinik online jelenlétét vizsgáló felméréséből.

hvg.hu hvg.hu



Pörög, mintha nem lenne holnap: sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem
 

Pörög, mintha nem lenne holnap: sosem látott mértékben virágzik a közösségi médiában zajló kereskedelem

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik közösségi webes felületeken vásárolnak. Az influenszerek nemcsak inspirálják, hanem vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z generációt, a hipercélzott reklámok pedig személyre szabott ajánlatokkal csábítják a felhasználókat – mutatnak rá a szakértők a jelenség mögött álló okokra.

hvg.hu hvg.hu